Oldal: 1 / 3 123 UtolsóUtolsó
Eredmény: 1 - 10 (24) összesen
  1. #1
    Fáradhatatlan grinder Boletus avatara
    Csatlakozott
    2008. 06. 03.
    Hely
    Smaragdváros
    Hozzászólások
    753

    Alapbeállítás Feltörték a Moneybookers accountomat

    Sziasztok!

    Ma reggel 6.16-kor valaki elutalt a számlálmról 500$-t. (Szerencsére csak 521$ volt a számlámon.) Írtam a supportnak 8.30-kor, hogy ezt nem én kezdeményeztem, és hogy próbálják meg visszacsinálni. Tudom, hogy kicsi a esély rá, de azért megpróbáltam.

    Az a kérdésem, hogy kell-e (lehet-e) ezenkívül tennem még valamit.

    A jelszót megváltoztattam. Mit érdemes tennem még?
    A jövöre nézve érdemes egy security tokent beszereznem, azzal kiszűrhetők az ilyesmik?
    "...A másik, amikor mégcsak nem is random, hanem annál is rosszabb handdel megadnak allint.." (by playerke)

  2. #2
    Fáradhatatlan grinder QQ-Gigolo-7 avatara
    Csatlakozott
    2010. 01. 11.
    Hely
    Bodrogolaszi
    Hozzászólások
    894

    Alapbeállítás

    Húúúú drága sorstársam ez elég nagy kellemetlenség...
    Remélem neked nem csak a visszanyerés opció marad, hanem lesz valami, bár ha sikerült betörnie akkor kicsi rá az esély, hogy visszacsinálják...
    a tranzakciót meg tudod nézni ugye, hogy kinek küldted?
    az alapján el lehet indulni
    GL

  3. #3
    Fáradhatatlan grinder
    Csatlakozott
    2009. 05. 05.
    Hely
    Szeged
    Hozzászólások
    878

    Alapbeállítás

    Annak kéne utánanézned, hogy miként tudta meg valaki a jelszavadat?

    Sürgősen nézd át a géped illetve gondolt át ki férhetett hozzá.

    A token nem nagyon drága, bőven megéri beszerezni minél előbb.

  4. #4
    Tag Mediolanum avatara
    Csatlakozott
    2009. 04. 06.
    Hely
    fehervar
    Hozzászólások
    125

    Alapbeállítás

    Tudomh nemtartozik szorosan ide,de vki megmondaná h milyen emailre lehet asupportnak írni?
    mert nemtlaálom sehol a customer supportot,csak a merchants-ot.köszi

  5. #5
    Fanatikus tag
    Csatlakozott
    2009. 11. 04.
    Hozzászólások
    214

    Alapbeállítás

    milyen oprendszert+vírusirtót használsz?
    nem kértek le jelszóemlékeztetőt az email címedre?
    e-mail címedet nem törték fel?
    milyen mail szolgáltatót használsz?
    fizikailag hozzáfér valaki a gépedhez?

    Milyen címre ment el a pénz? Privát, vagy egy teremé?
    Csak azért kérdem, mert ha send money-val, akkor tudniuk kellett a születési dátumodat is a megerősítéshez.

    Ha simán depositolt vele egy terembe és nem valami utolsó kis piszok terem, akkor talán érdemes lenne írni a terem security-jének, hogy erről a mailcímről, és nevedről más nevére szóló számlára toltak be pénzt, ha lehet zárolják a kivizsgálásig.

  6. #6
    PA addict
    Csatlakozott
    2009. 06. 12.
    Hozzászólások
    3.446

    Alapbeállítás

    A mai világban elég nagy felelőtlenség security token nélkük használni az MB-t szvsz. :S

  7. #7
    PSOP VII. bajnok
    Csatlakozott
    2010. 02. 24.
    Hozzászólások
    394

    Alapbeállítás

    Idézet Mediolanum eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Tudomh nemtartozik szorosan ide,de vki megmondaná h milyen emailre lehet asupportnak írni?
    mert nemtlaálom sehol a customer supportot,csak a merchants-ot.köszi
    Email support --> My Profile --> General 'My Account' enquiries alatt tudod kérni!

  8. #8
    Tag Mediolanum avatara
    Csatlakozott
    2009. 04. 06.
    Hely
    fehervar
    Hozzászólások
    125

    Alapbeállítás

    Idézet joco11111 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Email support --> My Profile --> General 'My Account' enquiries alatt tudod kérni!
    Köszi!

  9. #9
    Fáradhatatlan grinder Boletus avatara
    Csatlakozott
    2008. 06. 03.
    Hely
    Smaragdváros
    Hozzászólások
    753

    Alapbeállítás

    Azt hiszem megtaláltam!

    Kaptam egy promóciós e-mailt a promo'kukac'pokerstrategy.com mail címről, egy termet ajánlottak az Everleaf hálóztaban. Regisztráltam, és írtam a supportnak
    Ma megkaptam az everleaf supportól a választ:

    Please be informed that the email sent to you is unfortunately a scam email, which contains false information.

    Magyarul átb....tak

    //poseidonpoker.ce.ms
    ez volt az oldal ahová a link irányított, míg az valós cím a //poseidonpoker.com volt. Gyakorlatilag lemásolták az eredeti honlapot és a hamis weblapon regisztráltam. Még a szoftvert is letötötte és installálta.
    A pokerstrategy-s mailcím miatt nem gyanakodtam semmire.
    A pénzt másik MB acc-ra küldték (accountants@apgcostarica.com).

    Beszéltem a supporttal, utánnanéznek meg ilyesmi de valószínűleg a pénz már régen nincs ott. A reggeli időpontot nagyon jól választották meg, mert vélhetőleg ilyenkor nem vagyok gép előtt, és az MB calling center 10-kor nyit, tehát van négy órájuk, ami sok mindenre elég.

    Azért is írom le ilyen részletesen, mert elképzelhető hogy másoknak is küldtek ehhez hasonló promós levelet, ne hogy így járjatok ti is.

    XP-t használok egyébként, és Avira vírusírtó van fenn.
    Szerintetek érdemes format C:-vel kezdenem, vagy elég csak egy rendszervisszaállítást csinálni mondjuk egy múlt heti időpontra?
    "...A másik, amikor mégcsak nem is random, hanem annál is rosszabb handdel megadnak allint.." (by playerke)

  10. #10
    Őstag Gabson avatara
    Csatlakozott
    2009. 04. 16.
    Hozzászólások
    1.143

    Alapbeállítás

    ú ez elég sick, a napokban olvastam ps-en , hogy kering egy ilyen csalósdi és senki ne dőljön be neki:S
    "Én mivel jó játékos vagyok, nem szorulok arra, hogy mákoljak a riveren." - 92andrey92

Oldal: 1 / 3 123 UtolsóUtolsó

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •