De hát kacsa1st, ne beszélj butaságokat, kartell nem létezik. Tudnillik, nem létező dologtól hogy védejenek meg?
Már csak részmunkaidőben játszok, a többi időt másba teszem. Egy évtized után már inkább az egyszerűséget keresem a pókerben, nem a bonyodalmakat.
____
| / |
|/ 0
|
|
|
|_
Csak nálam tűnt el minden note és színezés? Vissza lehet varázsolni vhogy?
Ez a legesleginkább teljesen normális dolog hogy hülyének néznek.
Múltkor azt hazudták hogy elküldték szombaton a választ az emailemre. Hát úgy hónapok óta nem kaptak tőlük emailt, mert max a live support válaszol de semmi baj. Minden mappát végignéztem az email fiókomban, persze nem kaptam tőlük emailt.
Mentségükre szóljon hogy legalább a választ be tudta másolni a support, persze abban a válaszban is csak hülyének néztek. Szóval ennyit érnek kb.
A support is csak arra jó hogy legyen kit elküldeni a f******ba....
Féreg banda ez, ennél már nincs lejjebb. 6-7 éve játszottam itt, azóta megfordultam 5-6 teremben/hálózatban és összeadva is töredéke problémám volt, mint itt 8 hónap alatt. Ne is bánkódjon senki ha beolvad a PS-be, megérdemlik egymást.
Nézz be hozzám skype-ra bogyóka
Már hetekkel ezelőtt írtam neked ott,de baszol ránézni...
Sziasztok!
Más is találkozott már ilyennel e hulladék terem kapcsán mint most én?
Kértem kiutalást skrillre, nem sok 100$
Semmi email hogy elutasították, de mikor napok óta nem érkezett meg, beléptem az accountomba és látom hogy a pénzt visszautalták
Persze semmi tájékoztatás
Azt is csak a robot suppporttól tudtam be hogy cancellelték
Írtam hogy akkor legyen szíves élő ember válaszolni hogy miért - innentől már direkt **** voltam, mert elöntötte a szar az agyam - nem kaptam erről értesítést
Be kelett volna magamat azonosítani nekik, hogy erre választ kapjak (anyja neve stb)
Nyilván az én saram hogy ezt nem tettem meg, de hogy a törlésről egy rohadt emailt nem képesek írni az felháborító
Volt szoftverfrissítés, nektek jól megy spin? 3 asztalnál többet nyitok kidob, majd utána egyről kiesek, minden egyes asztalnyitásnál újra kidob a szoftver
aki esetleg küzd a program lefagyásával akkor egy jó tanács amit csak a második ügyfélszolgálatos tudott megadni: szoftverfrissítés segít, de csakis win 10 alatt frissítsetek!
elkezdtem a sessiont, kicsit felbaszott a sorozatban kb. 8 automatikus bezáródása a kliensnek (ez egy jel volt hogy hagyni kéne ezt mára persze)
írtam a supportnak, újratelepítést javasolt, de közben megjavult és elkezdtem játszani
jött persze a downswing, olyan szokásos 3-4BI-el voltam az EV alatt 2-3 óra után
újra elkezd szórakozni (most éppen csak simán lefagyott, nem pedig automatikusan kilépett)
na mondom akkor gyors reinstall
persze, ha olyan könnyű lenne az!
reinstall ellenére hibaüzenetet kaptam folyton, mondom jóvan akkor ennyit a mai sessionről, majd kiültet az asztaloktól
második supportos megváratott, és elkezdi kérdezgeti milyen windowst használok
mondom 7
erre ő: win 10 alatt működik
mondtam neki hogy kösz, hogy az előző arc erről nem szólt, szerintem ez nem annyira evidens hogy itt mindenkinek win 10-je van a világban...
elismerte hogy az előző mondhatta volna
úgyhogy akkor holnapi (mai) program egy kis teljes gép reinstall, ami nyilván mindenki kedvenc programja
Csak nekem tűnt el a 35% fix rb, amit 17,5€-s részletekben adott?
Szia.
Nincs tudomásunk a 35% fix rakeback eltörléséről.
Megtennéd, hogy felveszed velünk a kapcsolatot, hogy utána nézhessünk a konkrét esetnek.