Eredmény: 1 - 4 (4) összesen
  1. #1
    Őstag RegGeri avatara
    Csatlakozott
    2011. 06. 03.
    Hely
    Valuetown
    Hozzászólások
    1.576

    Alapbeállítás Milyen könyvet olvasson egy kezdő MTT-s?

    CG játékosként a jövőben néha MTT-ket is be szeretnék iktatni a póker programom színesítése céljából. Hogyan lehetne valami alap műveltséget felszedni a témában, lényegében teljesen kezdő vagyok. Milyen könyvet javasoltok, a Harrington féle Versenystratégia elég lesz alapnak, vagy van jobb választás? A Bond18 anyag mennyire hasznos egy kezdő számára? Köszönöm!
    "Ha meg megad, akkor várjuk a csodát." szekelygore

  2. #2
    Őstag Triccianus avatara
    Csatlakozott
    2009. 07. 27.
    Hely
    Pannónia
    Hozzászólások
    1.033

    Alapbeállítás

    Idézet RegGeri eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    CG játékosként a jövőben néha MTT-ket is be szeretnék iktatni a póker programom színesítése céljából. Hogyan lehetne valami alap műveltséget felszedni a témában, lényegében teljesen kezdő vagyok. Milyen könyvet javasoltok, a Harrington féle Versenystratégia elég lesz alapnak, vagy van jobb választás? A Bond18 anyag mennyire hasznos egy kezdő számára? Köszönöm!
    A jobban hozzáértők majd biztosan kijavítanak, de szerintem egy kezdő számára nincs jobb választás, mint a Harrington-féle könyv. Alaposan végigveszi a TAG játék minden aspektusát.

  3. #3
    PA addict
    Csatlakozott
    2010. 04. 20.
    Hely
    Debrecen
    Hozzászólások
    4.865

    Alapbeállítás

    És nekem van is eladó versenystratégia 1-2 ha érdekel.

  4. #4
    Tag
    Csatlakozott
    2011. 06. 07.
    Hely
    BAZ
    Hozzászólások
    155

    Alapbeállítás