Oldal: 1 / 2 12 UtolsóUtolsó
Eredmény: 1 - 10 (14) összesen
  1. #1
    PA addict Jonas 77 avatara
    Csatlakozott
    2009. 04. 06.
    Hely
    Székesfehérvár
    Hozzászólások
    2.102

    Alapbeállítás Ez failed cashout története

    Gondoltam megér egy külön topicot lassan ez az egész, így legalább nem a PS sajátját offolom szét:


    A kezdet:
    Nem találtam külön FR topikot úgyhogy ide spammelek.

    PS FR-ről ugye csak folyószámlára lehet kiutalni banki átutalással. Ezt meg is tettem, de a pénz azóta nincs meg. Először kerestem a saját bankomon (AXA) ahol semmi nyomát nem találták.

    Ezután visszamentem a supporthoz hogy nézzek meg minden rendben van e. Részükről minden frankó, átutalás completed, csatoltak valami bizonyítékot is hogy Fortis bankon keresztül ők elküldték a zsetont, ráadásul hozzájuk nem is jött vissza. Persze minden adat stimmel ahogy kell.

    Vissza AXA-hoz a reporttal, nézzék már meg hogy hol a viharban van a pénzem. Újabb egy hét b@szakodás, persze visszahívni luxus (tettem is panaszt) erre most közlik hogy oda márpedig akkor se jött, visszautasítva se lett és hogy a report alapján nem is tudják beazonosítani hogy mi történhetett. Menjek vissza a küldő pénzintézethez.

    Most írtam vissza a PS supportnak hogy WTF van már mivel (nem) kicsit pipa vagyok.

    Belecsúszott már valaki ilyenbe???

    Folytatás:
    Folytatódik az epic saga, megjött a PS-től a swift reference number, most küldem el az AXA-nak. Persze fel is hívtam őket, és mint egy óvodásnak tételesen elmagyaráztam nekik hogy akkor is kurvára hívjanak vissza 2 napon belül ha képtelenek voltak megtalálni a pénzem. Legalább lesz egy jó okom üvöltözni egy kiadósat.

    Hörr....

    PS: Komolyan mondom azért elképesztő hogy ilyen egyáltalán lehetséges. Mindig is készpénzpárti voltam, ezután is maximum annyit fogok rábízni akármilyen bankra ami feltétlenül szükséges. Ha így folytatódik akkor a 2000. hsz-em az oldalon asszem csak 4 betűs szavakat fog tartalmazni.

    Múlt hét:

    Basztak visszahívni, le akartak szerelni azzal hogy egyszer már megmondták hogy amit küldtem az kevés. (Vérnyomás 160)

    Mondom nekik "BAZMEG AZ EGY HETE VOLT AZÓTA KAPTATOK SWIFT SZÁMOT!!!". Újabb 15 perc várakoztatás, erre közli hogy megnézték a Volksbanknál is (akin keresztül intézi az AXA a devizautalásokat), ott se találják, és menjek vissza küldő félhez hogy keressék meg ott. (Vérnyomás 180)

    Itt már nem voltam kedves, rákérdeztem hogy akkor legyen kedves visszaolvasni a panaszt amit tettem. Válasz: Azt ők nem tudják, de megadják a panaszirodájuk telefonszámát (200)

    Végül megkértem a kedves ügyintézőt hogy akkor tételesen írják le emailben angolul hogy mégis milyen telibekúrt bizonyíték kell nekik a pénz beazonosításához. Válasz: Ennek a díja 4000 Huf. (Szívhalál)

    Itt mondtam hogy nincs több kérdésem és lebasztam a telefont.
    Várom az ötleteket hogy mégis mi a ****omat csináljak, nekem már tippem sincs azon kívül hogy pár épületet fel kéne robbantani...

    UI: Bocs a mocskos nyelvezetért de jelenleg ez van...
    Utoljára módosítva: Jonas 77 által: 2011. 12. 18. 10:22
    Plan the work, work the plan...
    Blog: http://www.pokerakademia.com/poker_blogok/jonas_77/

  2. #2
    PA addict Jonas 77 avatara
    Csatlakozott
    2009. 04. 06.
    Hely
    Székesfehérvár
    Hozzászólások
    2.102

    Alapbeállítás

    És a mai fejlemények:

    Ez jött a supporttól:

    Hello XXX,

    Thank you for your patience while we were dealing with the recall of your funds.
    Your recent direct bank transfer cash-out from November 12th for EUR 400 has now been returned. The reason stated was "Invalid account details".

    Please note that a EUR 25 bank fee charged for this return has been debited from the original amount of your cash-out.

    These funds have been returned to your PokerStars balance and your banking details have been removed from our system for you to try again.

    Please let us know if you have any questions.
    Best regards,
    Agnès
    PokerStars Payment Services


    Én meg most ezt küldtem nekik:

    Dear Support,

    Thanks for your note, now at least I know where my money (or at least the most of it) is.

    Can you please send me some kind of detailed report from your payment processor where I can see exactly what went wrong?
    My account details have been triple checked and were correctly provided so the reason "invalid account details" is not really acceptable for me.

    When I will initiate the cashout again, I can only provide exactly the same details - backed up with evidences again.
    I believe it is also obvious for you that without having the information about the real reason of failure it is useless to start the cashout again.

    Thanks in advance,
    XXX


    Bármilyen ötletet szívesen veszek azzal kapcsolatban hogy:
    - Hogy tudom végre kiszedni a pénzt
    - Hogyan tudom kideríteni hogy ki baszta el és behajtani rajta a visszahívás költségét


    UI: Látszik hogy megint felhúztam magam, sikerült is elírnom a topik címét....
    Esetleg ha Kedves Admin úr erre jár legyen kedves lemódosítani: Ez ==> Egy
    Ja és happy 2000. hsz-t magamnak....
    Utoljára módosítva: Jonas 77 által: 2011. 12. 18. 10:14
    Plan the work, work the plan...
    Blog: http://www.pokerakademia.com/poker_blogok/jonas_77/

  3. #3
    PA addict
    Csatlakozott
    2011. 04. 17.
    Hely
    XXX
    Hozzászólások
    3.494

    Alapbeállítás

    Még mindig a PS kerítse elő. Te nem kaptad meg a lét. Keresse meg a PS. Tegyél panaszt a francia szerveknél ellenük.
    LESZAROM! Mert... ...leszarni lehet, de felszarni nem, így akit te leszarsz, az nem nézhet le téged, mivel értelemszerűen te vagy feljebb!

  4. #4
    Fanatikus tag
    Csatlakozott
    2009. 03. 14.
    Hely
    Budapest
    Hozzászólások
    286

    Alapbeállítás

    Szia

    Esetleg próbálkozhatnál egy másik bankkal. Gyorsan nyitsz egy számlát és kész.
    Más nem nagyon lehet a gond. Ha jól adtál meg mindent akkor csak a bank ronthatott el valamit.

    De ez csak az én véleményem

  5. #5
    Tag oTBo avatara
    Csatlakozott
    2008. 04. 25.
    Hely
    Budapest
    Hozzászólások
    133

    Alapbeállítás

    Szia!

    Én ugyaninnen az Unicredithez szoktam kiutalni, és két nap alatt a számlámon van a pénz. Javaslom az Unicredites számlanyitást.

  6. #6
    PA addict
    Csatlakozott
    2011. 04. 17.
    Hely
    XXX
    Hozzászólások
    3.494

    Alapbeállítás

    Ja hogy a 2. at el se olvastam. Tehát megvan a pénz. Ennek örülök! A PS fizessen! oTBo nak pedig ha működik az Unicredit akkor menj hozzájuk te is.
    LESZAROM! Mert... ...leszarni lehet, de felszarni nem, így akit te leszarsz, az nem nézhet le téged, mivel értelemszerűen te vagy feljebb!

  7. #7
    PA addict Jonas 77 avatara
    Csatlakozott
    2009. 04. 06.
    Hely
    Székesfehérvár
    Hozzászólások
    2.102

    Alapbeállítás

    Újabb válasz:

    Hello XXX,

    Thank you for getting in touch with us again.

    We can understand your position and have therefore today contacted our processors regarding this cashout return. We have requested a copy of the proof of payment, which should then details all the account details quoted on the payment.

    This request may take a few business days for them to complete, but please be assured that we will send you this documentation as soon as we receive it.

    If you have any further questions in the meantime, please feel free to contact us again.
    Your patience during this time is greatly appreciated.

    Best regards,

    Renate
    PokerStars Payment Services


    Utaltam már AXA-ra MB-ról és külföldi ismerősöm is küldött már rá zsét. Ezért gondolom hogy nem náluk van a hiba. Remélem most már tényleg kiderítik hogy konkrétan ki baszta ezt el...
    Plan the work, work the plan...
    Blog: http://www.pokerakademia.com/poker_blogok/jonas_77/

  8. #8
    Fáradhatatlan grinder Harvey avatara
    Csatlakozott
    2008. 12. 03.
    Hozzászólások
    941

    Alapbeállítás

    OTP re 2 nap alatt kijott, egy kolleganak is...
    Figy Jonas, jol adtad meg anno regisztracional a szamlaszamot?
    Uccso 8 szamjegy kell asszem, de Orange vagja.

  9. #9
    PA addict Jonas 77 avatara
    Csatlakozott
    2009. 04. 06.
    Hely
    Székesfehérvár
    Hozzászólások
    2.102

    Alapbeállítás

    Idézet Harvey eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    OTP re 2 nap alatt kijott, egy kolleganak is...
    Figy Jonas, jol adtad meg anno regisztracional a szamlaszamot?
    Uccso 8 szamjegy kell asszem, de Orange vagja.
    Amikor regeltem .fr-re akkor még OTPs számlaszámom volt. Amint meglett az AXA, megváltoztattam. Újra bekértek minden szart, újra lett validálva minden.

    Egyébként ami reportot a supportól kaptam pár hete (amin az látszik hogy teljesült az átutalás) ott is minden ****a. Stimmel a számlaszám, a név, a bank, a swift kód. Szóval minden.
    Plan the work, work the plan...
    Blog: http://www.pokerakademia.com/poker_blogok/jonas_77/

  10. #10
    PA addict Jonas 77 avatara
    Csatlakozott
    2009. 04. 06.
    Hely
    Székesfehérvár
    Hozzászólások
    2.102

    Alapbeállítás

    --------------------------------
    The Neverending Story - YouTube
    --------------------------------

    Hát ilyen nincs is.....

    Megkértem a PS-t hogy konkrétan adják meg hogy hol és miért akadt el a kifizetés. Mivel a zseton visszahívásra került ezt úgy gondolom tudniuk kell.

    Először megpróbáltak leszerelni azzal hogy elküldték ugyanazt az egy oldalas pdf-et ami az alapadatok szerepelnek (név, számlaszám, tranzakcióazonosító plusz hogy completed a statusa). Írtam nekik hogy ezt már megkaptam a visszahívás előtt és nem ez kell.

    Első az én levelem, második a válasz....
    Magyarán szívtam egy hónapot, lerántottak 25 EUR-val és még azt sem tudom mi a hiba.

    Dear Support,

    This is exactly the same document you've already sent me a few weeks ago when I requested evidence that the transfer was completed on your side. (before the recall)
    I hope this is just some administration error as this is definitely not the info I am looking for.

    I still would like to know why and at which point did the transaction fail. This must have been revealed during the recall.
    Only with this information can I be sure that it won't happen again - as the account info I provided was correct.

    Thanks

    XXX
    -------------------

    Hello XXX,

    Thank you for contacting us.

    I understand your point but unfortunately the document we have provided is the only document we obtained from the processor and bank.

    In such document you can see the banking information used to send out the payment so you can check with your bank if it is correct and if they accept such payments.

    Unfortunately there is no more information available. I appreciate your understanding.

    Regards,

    EvaC
    PokerStars Payment Services
    Utoljára módosítva: Jonas 77 által: 2011. 12. 19. 20:52
    Plan the work, work the plan...
    Blog: http://www.pokerakademia.com/poker_blogok/jonas_77/

Oldal: 1 / 2 12 UtolsóUtolsó

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •