Oldal: 1 / 7 123 ... UtolsóUtolsó
Eredmény: 1 - 10 (62) összesen
Like Tree19Likes

Téma: lumpi cg topikja

  1. #1
    Fanatikus tag lumpi avatara
    Csatlakozott
    2012. 10. 25.
    Hozzászólások
    352

    Alapbeállítás lumpi cg topikja

    Üdv mindenkinek!

    Első körben tisztázni szeretném, hogy teljesen kezdő vagyok/leszek cg-ben, úgy hogy lesz pár kérdésem, remélem tudtok benne majd segíteni.

    Annyit érdemes rólam tudni, hogy 2 éve pókerezek, eddig csak micro tétes STTSNG-ket, mondhatni elég jó eredményekkel, minden fajta segédprogram nélkül, viszont egy hónapja meghalt a gépem, így rollom jelentős százalékát új gépre fordítottam (valamint egy HM2-re ), így most újra szeretnék építkezni.
    Úgy gondolom, hogy órabérbe is jobban megérné cg-znem, leginkább PS-en Zoom poker felé kacsintgatok. NL2-ről fogok kezdeni a 100BI-s BRmanagment miatt, majd ugyanígy nl5-re 500$-ral akarok majd fellépni, egyszerre 2 asztalon játszva (fullring)
    Első sorban majd a kérdéses handjeim miatt nyitottam meg a topikot, de az is érdekelne, hogy aki jártas ebben a "zoom poker" fajtában annak mik a tapasztalatai, leginkább:

    - mezőny erősségéről NL2-tól NL10-ig bezárólag?
    - ha elég nagy edgem van a mezőny nagy részén, javasoljátok e a lazább BRmanagmentet, azaz a magasabb limitre való feljebb lépést?
    - mennyi x handet toljak le, ami alatt azért egy egész jó képet festene rólam?
    - megéri e sokkal lazábban lopni?
    - valamint mi a véleményetek a 3betelt kasszákról? tapasztalatim szerintem, rengeteget dobálnak 3betekre, és általában nagyon feszesen 3betelnek ezen a téten.
    Ha valamit kihagytam akkor kérdezzetek nyugodtan.

    Előre is köszönöm a segítségeteket.
    Üdv: Lumpi
    Utoljára módosítva: lumpi által: 2013. 09. 28. 14:34

  2. #2
    Tag
    Csatlakozott
    2013. 02. 18.
    Hozzászólások
    156

    Alapbeállítás