Eredmény: 1 - 8 (8) összesen
  1. #1
    Tag
    Csatlakozott
    2008. 10. 25.
    Hozzászólások
    197

    Mosoly Tozo bemutatkozása

    Üdvözlök mindenkit!
    Már pár hónapja regisztrálva vagyok az akadémián és gondoltam mostantól aktívabb leszek mind fórumozás, mind pedig blogozás terén. Tetszik az oldal, a közösség. Olvasgattam a hozzászólásokat és úgy látom, hogy mindenki segít a másiknak ahelyett hogy leszólnák mert kezdő, vagy éppen nem tud "alap" dolgokat..
    Magamról annyit hogy 22 éves mérnök informatikus hallgató vagyok. Ha bárkinek esetleg számítógéppel kapcsolatos kérdése, problémája van, kérdezzen nyugodtan szívesen segítek ha tudok.
    A pókerrel körülbelül (konkrétan fogalmam sincs, ugyanis akkor nem gondoltam hogy ez a dolog ennyire elmélyül majd ) 2006 tavaszán ismerkedtem meg. Haverokkal játszottunk 100Ft-os sit & go-kat egy szórakozóhelyen. Majd itt is emelkedett a tét és azóta is 500Ft-ban játszunk. Nem az a cél hogy megkopasszuk a másikat, csak a szórakozás és az élő játék miatt

    Kb. fél évre rá megismerkedtem az online pokerrel. 1-2 hónap Play Money sng-zás után felfedeztem a freerollokat és ott próbáltam némi br-t elérni Akkortájt mentek T6 pokeren 500€ meg 1000€-s freerollok minden este.. Jónéhányszor sikerült ITM-be érni, sikerült behúznom egy 2. helyet is valamelyik 500€-son. Ennek annyira megörültem hogy rögtön ki is vettem Majd nagyon sokáig szinte csak freerollokon indultam. Amolyan freerollvadászat féle időszak ez.. Próbálgattam a nodepos affil akciókat is, de általában hamar elment az az ajándék 50$ Akkoriban a bankroll szót sem ismertem, nemhogy a BR menedzsmentet Na mindegy. Freerollokból összeszedtem egy kis alapot és elkedtem versenyezni. De főként overlayes versenyeken. Sikerült is elérni néha egykét szép eredményt.
    Most kb. ott tartok hogy 5-10$-os versenyeken sng-kon indulgatok. Nem panaszkodom mert nem vagyok minuszos és ez már fél siker
    Cash gamezni nem szoktam.