Oldal: 19 / 20 ElsőElső ... 917181920 UtolsóUtolsó
Eredmény: 181 - 190 (196) összesen
Like Tree6Likes

Téma: ICM modell - Sit&Go stratégia

  1. #181
    PA addict
    Csatlakozott
    2008. 01. 29.
    Hozzászólások
    2.336

    Alapbeállítás

    Pushoz én a power number táblázatot használom a Kill Everyone könyvből, abszolút bevált. A kombinációk mellé számokat párosít, játék közben az M számot megszorzom az utánam következők számával, és ha ez a szám kisebb mint az adott kombináció értéke akkor nem jó a push. Teszteltem wizardban is, döntően egyeznek. Persze ez a szám matek alapú, nem vesz figyelembe játékos típust, stackeket, buborékot, tehát módosítani kell időnként, de sok asztalon játszva általánosságban teljesen jó.
    "A szerencse a mi oldalunkon, ám ha ez az ingatag szajha bizonyítja igaztalanságát, akkor istenekként harcoljunk úgy az ellennel, hogy a véres és gyászos győzelem íze, mint hamu öntse el ajkaikat." Knight of Badassdom

  2. #182
    Tag Electrocowboy avatara
    Csatlakozott
    2011. 06. 14.
    Hozzászólások
    139

    Alapbeállítás

    Aki HRC-t szeretne venni az írjon rám.

  3. #183
    Tag Electrocowboy avatara
    Csatlakozott
    2011. 06. 14.
    Hozzászólások
    139

    Alapbeállítás

    HRC egészen pontosan,hogy számolja az FGS-t?
    Például 6max sng:

    Hero (BTN): t700 5.83 BBs
    SB: t1620 13.50 BBs
    BB: t680 5.67 BBs

    Ugyebár az elemzés szerint itt kis vaknak 100 %-ot kellene betennie,amit például egy gyenge játékos nem lépne meg.Így azt megváltoztatjuk.
    A következő kört,amikor mi leszünk a nagy vakok ,akkor a szimuláció az ICM skálákat veszi figyelembe és ellenfeleink a szerint mennek all in?

  4. #184
    Idegen
    Csatlakozott
    2013. 11. 04.
    Hozzászólások
    15

    Alapbeállítás fifty50 ICM

    Sziasztok az lenne a kérdésem hogy a fifty 50 sng-nél hogyan számolunk icm et ha 6an vagyunk??

  5. #185
    Fanatikus tag bia89 avatara
    Csatlakozott
    2010. 01. 17.
    Hozzászólások
    327

    Alapbeállítás

    Idézet nyenyec eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Sziasztok az lenne a kérdésem hogy a fifty 50 sng-nél hogyan számolunk icm et ha 6an vagyunk??
    végig icm el számolunk

  6. #186
    Team Hero Coach trixilw avatara
    Csatlakozott
    2009. 03. 27.
    Hely
    Gőzbe borulva
    Hozzászólások
    1.657

    Alapbeállítás

    Idézet Electrocowboy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    HRC egészen pontosan,hogy számolja az FGS-t?
    Például 6max sng:

    Hero (BTN): t700 5.83 BBs
    SB: t1620 13.50 BBs
    BB: t680 5.67 BBs

    Ugyebár az elemzés szerint itt kis vaknak 100 %-ot kellene betennie,amit például egy gyenge játékos nem lépne meg.Így azt megváltoztatjuk.
    A következő kört,amikor mi leszünk a nagy vakok ,akkor a szimuláció az ICM skálákat veszi figyelembe és ellenfeleink a szerint mennek all in?
    Minden körben nash-el számol, csak az első körben állítja azokat a skálákat amiket te beadsz neki. Ettől függetlenül még mindig pontosabb lesz mint a hasraütés, pontatlanabb mint a kézzel számolás, de azt meg ne akard.

    Idézet nyenyec eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Sziasztok az lenne a kérdésem hogy a fifty 50 sng-nél hogyan számolunk icm et ha 6an vagyunk??
    A kifizetési struktúra ugyanaz marad végig, egy ICM van, ahogy Bia írja a bubihatás meg mindig a stackelosztás függvényében változik. A kifizetés: 60-10-10-10-10
    A nyúl baszhatja. Élesbe' hátulról.
    snghud.com

  7. #187
    Tag Electrocowboy avatara
    Csatlakozott
    2011. 06. 14.
    Hozzászólások
    139

    Alapbeállítás

    Köszönöm a választ Trixilw,de akkor egy kicsit használhatatlan az FGS számítás,mert ha azt feltételezzük a kisvakról,hogy nem tol 100%-ot ,akkor a következő körben sem fog helyesen játszani.Ebből levonhatjuk a következtetést,hogy sokkal kevesebbszer fogják ellopni a vakunkat.
    Ha az adott esetben ezekkel az információkkal rendelkezel,akkor inkább az ICM által javasolt skálából indulsz ki?Vagy alapjában véve marginális kérdés?

  8. #188
    Team Hero Coach trixilw avatara
    Csatlakozott
    2009. 03. 27.
    Hely
    Gőzbe borulva
    Hozzászólások
    1.657

    Alapbeállítás

    Idézet Electrocowboy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Köszönöm a választ Trixilw,de akkor egy kicsit használhatatlan az FGS számítás,mert ha azt feltételezzük a kisvakról,hogy nem tol 100%-ot ,akkor a következő körben sem fog helyesen játszani.Ebből levonhatjuk a következtetést,hogy sokkal kevesebbszer fogják ellopni a vakunkat.
    Ha az adott esetben ezekkel az információkkal rendelkezel,akkor inkább az ICM által javasolt skálából indulsz ki?Vagy alapjában véve marginális kérdés?
    Az hogy milyen stack-változások lesznek a következő körökben jobban befolyásolja a jövőbeni várható értéket mint egy marginális skálaváltoztatás, amit úgyis hasraütésszerűen adsz meg, mert ha az ellenfeled teljesen eltér az optimálistól akkor úgysem tudod, hogy ott, abban az adott szituációban mennyire fog eltérni és miért.
    Használható, én 4 főtől használom általában vagy akkor ha a avg 3-4 bb-vel ül mindenki az asztalnál. Ami a legjobb benne, megmutatja hogy a jövőbeni kimenetelek függvényében mennyire lazulnak vagy feszülnek a skálák egymáshoz képest. És ha látod hogy melyik irányba kell eltolnod, akkor már csak az ellenfeledhez kell igazítanod magad. Soha nem fogsz tudni alja callokat meglépni, mert nem fogod tudni pontosan, hogy ez most -0,02 vagy +0,05, de egyik szituációra sem mondhatod, hogy tökéletesen tudod a tartományt, mert nem látsz bele az ellenfél agyába. És ha még belelátsz is, ő továbbra is dönthet random, érzelmektől túlfűtött módon.

    De úgy láttam a Solver pontosabb eredményeket ad, ha tényleg erre lenne szükség.
    A nyúl baszhatja. Élesbe' hátulról.
    snghud.com

  9. #189
    Idegen
    Csatlakozott
    2014. 12. 23.
    Hozzászólások
    1

    Alapbeállítás ICM több ellenfél esetében

    Sziasztok!

    Sok cikket olvastam már a sit n go-król, de még csak most kezdtem el a játékkal ismerkedni, és van egy olyan téma, amit még sehol sem találtam kifejtve, és nem nagyon értem, hogy mi a megoldás ez esetben.

    Az ICM-mel foglalkozó posztokban mindig valahogy úgy esik szó a modellről, hogy általában egy ellenfél van velünk szemben. Tehát vagy megadjuk az egy ellenfél push-át, vagy bedobjuk. Vagy pedig mi, általában egy ellenféllel szemben push-olunk.

    Mi van azonban az alábbi esetekben:

    - Ha előttünk volt egy push, és utánunk még aktív játékosok következnek
    - Ha mi vagyunk először soron, és utánunk még mondjuk 3 aktív játékos következik

    Amit nem értek, az a következő:

    Ha egy ellenféllel szemben vagyunk, és mi vagyunk először soron, akkor két lehetőségünk van: push / fold. Ha fold, akkor elég hamar ki tudjuk számolni az ICM alapján a prize pool equity-t. Ez több ellenfél esetén sem fog változni (max ha ők harcba szállnak egymással és így módosul a mi equitink is, de erre nincs ilyen helyzetben rálátásunk, szóval ez mindegy).

    A következő pont a push:

    - itt lehet, hogy ellenfelünk bedobja
    - megadja és nyerünk
    - megadja és veszítünk

    Mindegyiknek kiszámoljuk az esélyét, és megszorozzuk a prize pool equity-nkkel a lehetőség bekövetkezése esetén fennálló zsetonmennyiség alapján. Ez eddig tiszta sor.

    De ha például két ellenfelünk van:
    hogyan számoljuk ki, hogy mi az esélye annak, hogy mind a kettő bedobja (tegyük fel, hogy az egyik 80%-ban bedobja, a másik 90%-ban). Átlagot számolunk, vagy összeszorozzuk az értékeket??

    Hogy számoljuk ki, hogy mi az esélye annak, hogy csak egy adja meg, vagy hogy mind a kettő megadja egyszerre? (ez már nagyjából következik az előzőből)

    Remélem érthető a kérdés, nagyon kíváncsi lennék a válaszra!

  10. #190
    PA addict
    Csatlakozott
    2010. 10. 30.
    Hely
    Bogács
    Hozzászólások
    2.283

    Alapbeállítás

    Vannak itt elég sokan SNG specialisták, de azt ne várd el hogy részletesen kifejtsék. Már nem 2008-ban vagyunk, teljesen más lett itt PA-n is a világ. Az pedig más kérdés hogy kérdezni könnyebb mint számolni Amúgy is ez 1 kib@szott összetett dolog. De azért GL !!!

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •